Apua! Ihanaa! En voi uskoa! Clomeissa taisi sittenkin olla taikaa!

Tein tänään aamulla testin varuiksi, että voi sitten aloittaa clomit, jos siltä tuntuukin, taas ensi kiertoon. Testiin (Apteekin oma) piirtyi tällainen

1292161713_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kyllähän siinä ihan selkeästi vaaleanpunainen viiva näkyy, mutta pitäisikö sen olla nyt jo tummempi?! Tällä hetkellä on rv 4+1 tai jotain sinne päin +/- 1 päivä. Kuitenkin olen nyt ihan paniikissa, että raskaus menee kesken tai on kohdun ulkopuolinen, tuulimuna tai jotain muuta yhtä ikävää. Vähän on menkkajomotusta ollut ja nyt jomottelee oikealta alaselkää.

Oireita ei oikeastaa ole, palelee ja maha ei ole toiminut muutamaan päivään kuten normisti. Pelottaa.

Soitin sairaalan äitiyspolin puolelle, kuten minua oli ohjeistettu, sillä minun tulee aloittaa hepariini mahdollisimman pian alkuraskaudessa. Tänään siellä ei ole "täysi miehitys", joten sain ohjeeksi soittaa huomenna päivystysaikaan klo 12-14 välillä uudelleen. Toivottavasti hepariinin saa soittoreseptinä apteekkiin, sillä minulla on töissä alku viikko aika kiireistä, eikä toisesta kaupunginsta voi oikein vaan piipahtaa käymään.

Olen odottanut positiivista testiä kauan ja nyt kun sen sain, ovat tunteet sekavat. Halusin, ettei minua pelottaisi keskenmeno tai muukaan, mutta ei siitä pääse eroon millään. Kunpa nyt kaikki olisi hyvin ja voisimme iloita tulevasta lapsestamme ja antaa esikoisellemme mahdollisuuden olla isoveli.

Haluan kyllä käydä ultrassa ennen joulua, sillä lähdemme reissuun jouluksi. Haluan saada varmuuden ainakin sille, että raskaus on kohdussa. Sydämenlyöntejä ei ehkä ennen joulua ehdi näkemään, mutta tieto siitä, että raskaus on oikeassa paikassa helpottaisi varmasti oloa vähän.