Minulla on ollut toinen korva lukossa kohta vuorokauden. Todella ärsyttävä tunne, kun korva humisee tai kaikuu ja tuntuu ettei paine tasaannu. Kokeilin putsatakin audispraylla, mutta ei mitään tehoa. Yölläkin heräilin, kun korva on niin ärsyttävän tunutinen! Varasin ajan työterveyteen jos siellä saisi jotain selvyyttä asiaan. Työkaveri sanoi, että minun toinen poskeni näyttää turvonneelta (juuri lukossa olevan korvan puolelta). Nyt sitten mietin täällä, että mikä ihme tulehdus minulla on.. Mietin myös, voisiko korvan lukkoon meno olla raskausoire. Aina saa toivoa!

Vielä viikko on odotettava mitä tämä kierto tuo tullessaan. Tällä hetkellä minua ei harmita vaikka menkat alkaisivat. Juhannuksena on tiedossa mökkireissu ja olisi kiva ostaa aikuistenjuomaa :).  Lugeja olen laittanut nyt aamulla ja illalla, inhottavasti ne kyllä valuttaa, ne saavat myös alavatsan jomottelemaan menkkamaisesti.  Clomien aloittamista olen miettinyt seuraavaan kiertoon mutta saa nähdä aloitanko ne vasta syksyllä, menisi kesän omalla painollaan lugejen ja asan voimin.

Vielä puolet työpäivästä jälellä. Kotiin päästyäni vietän kyllä illan ulkona!