Tää on niin mun tuuria... Viime kierrossa oviksen aikaan tuli hiiva ja sitten jouduin syömään vielä lääkekuurin nielutulehdukseen. No nyt sitten sain elämäni ensimmäisen virtsatieinfektionPäättämätön ja tietenkin myös lääkekuurin...ja ovis ois tulossa su-ti... Ja antibiooteista tietenkin tulee taas hiiva ja sitä rataa. En ymmärrä miksi nyt olen koko ajan kipeänä, yleensä olen terve. Sain huomisen sairaslomaa, mutta mietin vielä menenkö silti töihin. Katson aamulla mikä on olo. NYt joutuu käymään koko ajan vessassa ja pissa on ihan veristä hyi...

 

Töissä on ollut kivaa, olen päässyt hyvin uuteen työhön kiinni. Vähän jänskättää tulevat tarkastuskäynnit, kun pitää ajaa autolla. Olen ajanut niin vähän, varsinkin isommissa kaupungeissa, että ajaminen jännittää. Peruuttamista en hallitse juuri ollenkaan ja työpaikan autot ovat parkkihallissa, jossa auton joutuu peruuttamaan ruutuun... Ehkä selviä, pitää vaan varata kunnolla aikaa...