Mikähän siinä on, että minulla on usein aavistus jostain lähipiirin ihmisestä, että kohta tulee vauvauutisia. Ihmisen ei tarvitse olla edes ystävä vaan olen usein huomannut tämän asian esim. työkavereista. Tänään taas tuli vauvauutisia. Entinen työkaverini ilmoitti olevansa 3 kk raskaana. Olin hänen kanssaan samassa työpaikassa vielä elokuussa. Hän ei ollut kertonut vauvatoiveistaan, mutta minulla oli aavistus, että kohta sieltä tulee uutisia.

Sain gynelle ajan tiistaille, silloin on kp 11. Toivottavasti ovis tulisi ajoissa tässä kierrossa eikä niin kuin viime kierrossa, jolloin kp 14 näkyi vielä puhkeamaton munarakkula. Meille tulee mun vanhemmat ensi viikolla ke-pe ja mies lähtee näillä näkymin mökille pe. Perjantaina on kp 14. Mikäli ovis myöhästyy, menee tämä kierto melko harakoille. Menee miten menee..

Huomenna lähdemme laivalle. Mukava vähän irrottautua arjesta. Aion ostaa kyllä karkkia, kun olen ollut tammikuusta asti ostamatta suklaata ja karkkia. Viikko sitten ostin ekaa kertaa taas suklaata ja irtsikoita. Sitten pitää kyllä ostaa jotain kermalikööriä nami nami! Viihteelle ei miehen kanssa päästä, kun menemme koko perhe, mutta eipä sen niin väliksi. Pidetään muuten hauskaa perheen kesken!

Mukavaa viikonloppua!